2021-01-13 02:03:43 Admin

יש לכם אירוע מיוחד? אנו נעצב לכם אותו כמו חלום!

מזל טוב! יש לכם אירוע במשפחה ואתם מאד נרגשים לקראתו. יש הכנות רבות טרם האירוע שמצריכות את תשומת ליבכם. בין ההכנות הללו יש לדאוג גם לעיצוב האירוע שלכם. במאמר זה נדון בסוגי העיצובים לאירועים שונים.


עיצוב אירועים בירושלים

לכל אירוע יש סגנון עיצוב אשר יתאים לו באופן ספציפי. החל בבחירת הפרחים, גווני האירוע, צבעי המפות והמפיות, תוספות של ריהוט, כלי הגשה ושלל תוספות שניתן להוסיף כדי לשדרג את האירוע שלכם. אנו בוונילה מתמחים שנים רבות בתחום עיצוב אירועים בירושלים, ונוכל לעצב עבורכם כל סגנון שתרצו, תוך ליווי וייעוץ מקצועי לגבי האירוע שלכם. נשמח להגשים עבורכם כל חלום ולהפוך את האירוע שלכם למושלם.


עיצוב חתונה בירושלים

"כל ששון וכל שמחה, כל חתן וכל כלה"... החלטתם שאת החופה והקידושים אתם רוצים לערוך בעיר הבירה, הלוא היא ירושלים. האווירה המיוחדת שהעיר מציעה תכבוש אתכם ואת האורחים שלכם כשיגיעו לנשום את אוויר ההרים צלול כיין. עיצוב לחתונה בירושלים יכול להיות בהתאם לסגנונה הקסום של העיר. אם מקום האירוע שלכם בנוי מהאבן הירושלמית המוכרת ויש בו חלל רחב ידיים ונוף הרים משגע, נוכל להתאים עבורכם קונספט ייחודי אשר יתחבר לחלל האירוע. כחברת עיצוב אשר ממוקמת בירושלים מזה שנים רבות ועיצבה אלפי אירועים וחתונות, אנו מכירים סגנונות עיצוב רבים שנוכל להתאים עבורכם. כמו כן, נוכל לעצב את האירוע שלכם לפי כל קונספט או רעיון אחר שבו תבחרו.

בין אם אתם רוצים חופה חלומית לרקע נוף העיר העתיקה, חופה רומנטית לבנה ורכה לבין חופת ירק ענפה שממנה משתלשלים נרות קטנים ליצירת אווירה אינטימית, כל בקשה אשר תרצו נוכל לבצע על הצד הטוב ביותר ובאופן המקצועי ביותר.    


 עיצוב בר מצווה בירושלים

ישנם מקומות רבים שבהם ניתן לערוך אירוע בר מצווה, אך אירוע כזה בירושלים טומן בחובו קסם מיוחד, שכן תוכלו לערוך את העלייה לתורה בכותל. משם תוכלו להמשיך אל מקום האירוע ולהמשיך את החגיגה. אם אתם מחפשים עיצוב לבר מצווה בירושלים, נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב. עם כניסתכם לאולם, תפגשו שולחנות מעוצבים בטוב טעם, לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לכל בקשה שתבקשו עוד בפגישת ההיכרות הראשונית.

נוכל להתאים את האירוע לפי העדפותיו האישיות של הילד, לפי צבעים שהוא אוהב או לפי קונספט מסוים שאליו הוא מתחבר ומשם השמיים הם הגבול!


עיצוב בת מצווה בירושלים

הנסיכה שלכם גדלה והגיעה לגיל המצוות, אירוע מרגש עבורה, עבורכם ועבור כל המשפחה. בוונילה אנו אמונים על עיצוב לבת מצווה בירושלים שיהיה מושלם עד הפרט האחרון. החל מהתאמת הגוונים הנכונים לאירוע שישדר רכות ונשיות מבלי לגרוע מכך שזהו אירוע לילדה שהופכת לנערה צעירה, וכלה בשולחן ממתקים מעוצבים או בלונים לפי דרישתכם. כל בקשה שלכם תתקבל באהבה ותבוצע במסירות ובמקצועיות, שכן לא בכל יום חוגגת נסיכה את גיל המצוות.


עיצוב חינה בירושלים

רגע לפני שכל המוזמנים מתאספים באולם החתונות, החלטתם לערוך חינה למשפחה המצומצמת והחברים. טקס החינה הוא טקס מיוחד, גדוש בשמחה, אינטימי ומאופיין בקו עיצוב ייחודי. עיצוב לחינה בירושלים הפך לפופולרי במיוחד והוא אחד מתחומי העיצוב שבו אנו מתמחים. הקמת אוהל החינה, כסאות הזהב המפוארים, המחצלות והציוד האותנטי מהפרט הקטן ביותר ועד לגדול שבהם אנו נספק עבורכם הכל. את הקו העיצובי של אוהל החינה נמשיך עם עיצוב שולחנות מיוחד בהתאם לבקשתכם, מסידורי פרחים אדומים בכלי זהב ועד לעיצוב ייחודי הכולל שימוש באלמנטים מרוקאיים לצד שזירת פרחים ברמה הגבוהה ביותר.