2021-01-13 02:03:20 Admin

הידעתם שלפרחים יש איכויות שונות?


הידעתם שלפרחים יש איכויות שונות? ישנם פרחים שאיכותם טובה יותר בשל אופן גידולם. ישנם פרחים אשר מגדלים כאן בארץ ואחרים מיובאים מחו"ל. עם זאת, אם ברצונכם שהפרחים שאתם קונים ייראו יפים באמת ויחזיקו לאורך זמן עליכם מראש לרכוש פרחים איכותיים.


איכות לאורך כל השנה

אנו בוונילה ממוקמים בתוך מלון מצודת דוד ומחוייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר הן בתוך המלון והן מחוצה לו. אם אתם מחפשים זרי פרחים איכותיים וגם סידורי פרחים מיוחדים אנו נוכל לספק לכם פרחים איכותיים ויפהפיים לאורך כל השנה. אין זה משנה אם קיץ או חורף, אביב או סתיו, אנו עובדים עם מגדלי הפרחים הטובים בארץ, מייבאים פרחים מיוחדים מחו"ל ושוזרים את הפרחים הטובים ביותר עבור לקוחותינו.


עיצוב אישי

אם אינכם מעוניינים בזר פרחים קיים או באחד מסידורי הפרחים המופיעים באתר ואתם רוצים להפתיע עם עיצוב פרחים אישי, נוכל להתאים זר או סידור פרחים במיוחד עבורכם. כמו כן, נוכל לספק לכם פרחים ייחודים לפי דרישה ולהתאים הכל לתקציבכם כמובן. יחד עם הפרחים נוכל לספק עבורכם גם בונבוניירות שוקולד משובחות ובקבוקי יין איכותיים.


רגע לפני החגים

אם אתם מחפשים משלוחי פרחים בירושלים נשמח להעניק לכם שירות זה. אנו שוזרים סגנונות רבים של זרים העשויים ממגוון רחב של פרחים ובקשת רחבה של צבעים. תוכלו להזמין כל זר שתראו באתר או להזמין זר לפי בקשה אישית ואנו נשלח אותו לכל מקום בירושלים. כך, תוכלו להפתיע את האהובים והיקרים לכם בזר פרחים משגע לכבוד החגים הקרבים ובאים!


פרחים ורומנטיקה

רוצה להפתיע את אהובתך במחווה רומנטית? אצלינו תמצא מגוון רחב של זרים וסידורי פרחים אשר ישמחו את זוגתך עד מאוד. החל מוורדים אדומים, פרחים בגוונים שונים של ורוד וכלה בזר שכולו לבן יפה וטהור וגם צבעים וסגנונות נוספים אשר יתאימו להעדפותיך. אצלינו תוכל לבקש זר מכל פרח שזוגתך אוהבת: חמניות, ליליות, פרחי בר, סחלבים, ורדים ועוד. כמו כן אנו מספקים גם שירות של משלוח פרחים בירושלים ומגיעים לכל אזור ברחבי ירושלים וסביבותיה.


סוף שבוע פורח במיוחד

בימי השבוע הקדחתניים אנו עסוקים בעבודה, ילדים, חוגים, הסעות ועוד, אך עם הגעתו של סוף השבוע הקצב נרגע מעט ואפשר לנשום לרווחה. זו הזדמנות נפלאה לקשט את הבית עם זר פרחים יפהפה לכבוד הסופ"ש. בכל מקום שבו תניחו את הפרחים, הם מיד יבלטו ויפיצו את ניחוחם העדין ברחבי הבית. תוכלו לרכוש את הזר ישירות דרך האתר או לבוא ולבקר אותנו בחנות הפרחים ולבחור באופן אישי את זר הפרחים שלכם אשר יישזר לנגד עיניכם ובהתאם לבקשתכם.

 

שמחו את האהובים עליכם

חברה טובה ילדה? מישהו אושפז בבית חולים? יום הולדת? סיום תואר או שחרור מן הצבא? הפתיעו את האהובים עליכם עם זר פרחים וכרטיס ברכה מרגש. זר פרחים אשר נשלח בהפתעה תמיד משמח את המקבל, בפרט אם אותו זר נשזר מהפרחים האהובים על אותו אדם או בגוונים החביבים עליו. הזמינו עוד היום זר יפהפה ומושקע, העשוי מהפרחים האיכותיים וברמה הגבוהה ביותר והעלו חיוך על פני האהובים שלכם.


אמרת לו כן!

חוץ מזרי פרחים אנו שוזרים גם זרי כלה. את הזרים הללו ניתן לבחור ממגוון רחב הקיים באתר או להזמין לפי בקשה אישית. אם תרצי ניתן לשלב גם פרחים מיוחדים ולשזור את הזר בכל סגנון החל מסגנון נשפך, חופשי וכפרי וכלה בסידור העגול המסורתי. ניתן לקשט את הזר עם קריסטלים, פנינים ותוספות נוספות מגוונות לפי רצונך.